medical shops - Reisverslag uit Kānchipuram, India van stellainindia - WaarBenJij.nu medical shops - Reisverslag uit Kānchipuram, India van stellainindia - WaarBenJij.nu

medical shops

Door: stella

Blijf op de hoogte en volg

24 Oktober 2006 | India, Kānchipuram

ik ken zo langzamerhand alle medical shops in kanchipuram. ik ben op zoek naar een bepaalde lotion. ik heb nu 1 klein flesje gevonden, maar dat is veel te weinig, dus ik ga door. het stikt hier van de medical shops. bedankt voor de reacties, ik weet nu dat jullie mijn website kunnen vinden en dat geldt nog niet voor iedereen. hoe dat kan begrijp ik niet, maar ja computers hebben hun eigen wetten. de regenbuien lijken inderdaad op die in indonesie, na een regenbui veel diepe plassen, maar geen gestrande voertuigen, ook het landschap, maar toch is het anders, welvarender en ontwikkelder, overal wordt gewerkt. er is een goede krant 'de hindu' die ik regelmatig lees en net als in nederland de overlijdensadvertenties. vandaag heb ik geprobeerd een soort sexuele voorlichting te geven aan een groepje jongens en ik probeerde een gesprek op gang te brengen over hoe dat in hun cultuur wordt gezien en hoe zij tegenover meisjes staan, want ik geloof dat sommige meisjes die het patroon willen doorbreken het wel moeilijk hebben. zij moeten in ieder geval een sterke wil hebben. het kostte me wel zweetdruppeltjes, maar ik heb er een goed gevoel over.

  • 24 Oktober 2006 - 15:17

    Joyce:

    Jemie, van de seks naar de overlijdingsadvertenties...je hebt er weer een mooi verhaal van gemaakt stella! ;-)
    Liefs, Joyce

  • 24 Oktober 2006 - 18:42

    Hannah Yakin:

    Je bent geweldig, dat je dat allemaal doet.

  • 26 Oktober 2006 - 12:13

    Bram En Jopie:

    Hoi Stella! Wat een belevenissen schrijf je steeds op je site. Leuk om allemaal te lezen. Het is inderdaad een heel andere wereld waar je terecht bent gekomen. fijn dat je nog naar de laatste voorstelling in het Kutu theater bent geweest, lijkt mij heel interessant allemaal. geniet ervan! 7 uur in de bus om meubels te kopen is wel een opgave zeg, maar als het dan lukt geeft dat wel voldoening.
    In je vorige bericht schreef je dat je geen woord verstond van de ouders van de kinderen.Wat spreek jij daar dan met ze als je les en voorlichting wilt geven? knap hoor als het je lukt om een gesprek daarover op gang te krijgen. de "Hindu" lezen is een mooie oefening denk ik om meer van de taal te leren.
    We zijn benieuwd naar je volgende verhalen groetjes en liefs ook van Bram.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Kānchipuram

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2007

laatste bericht uit india/nederland

07 Januari 2007

weer terug in pujarasantankal

27 December 2006

op reis in zuid-zuid india

17 December 2006

maureen en stella

10 December 2006

kattaikuttu, verloving

Actief sinds 07 Okt. 2006
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 23680

Voorgaande reizen:

29 September 2006 - 15 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: