kancheepuram 5 - Reisverslag uit Kānchipuram, India van stellainindia - WaarBenJij.nu kancheepuram 5 - Reisverslag uit Kānchipuram, India van stellainindia - WaarBenJij.nu

kancheepuram 5

Door: stella

Blijf op de hoogte en volg

16 Oktober 2006 | India, Kānchipuram

in een land als india zou je geen haast moeten hebben, maar als je ergens op tijd moet zijn is dat toch wel meoilijk. vanavond is de laatste kuttu voorstelling voor de sluiting in verband met het regenseizoen en daar moet ik natuurlijk bij zijn. ik ben met de fiets naar kanchi gegaan, daar kan ik tenminste op terugkeren op eigen gelegenheid. vandaag wase reen reuze bui en iedereen riep, "als in holland". maar het was echt anders een tropische regenbui. ik begin steeds meer te wennen, het leven in nederland is ver weg. en zoals het hier gaat lijkt gewoner. mijn activiteiten spelen zich af in de school uiteraard en verdeer ben ik in het ziekenhuis geweest met 3 patienten, het wachten was vreselijk en ik begreep niet wanneer en nu wat moest gebeuren. de ene dokter (internist?) luisterde met de stetoscoop over de kleren, uitkleden bestaat niet. toch stelde hij een goede diagnose. de kinderarts was aardig tegen de kinderen en ik had vertrouwen in hem. medicijnen halen is ook een kunst op zich, met papiertjes van de ene balie naar de andere, maar als je betaalt krijg je het meeste wel. dus achteraf was het een nuttig bezoek. ik moet nu stoppen wegens de

  • 17 Oktober 2006 - 11:46

    Roeland:

    Ik zit me suf te raden wegens wat je moest stoppen. Hetis overal het zelfde als je betaalt kan je van alles krijgen.Waren
    die drie patienten al in het ziekenhuis of werden ze door jou gebracht? IK merk dat je al bezig bent met je aan te passen aan de tropen, ja toch?
    Liefs Roeland




  • 21 Oktober 2006 - 21:42

    Riet Uhlenbeck:

    vandaag een inhaalslag wat betreft het lezen van je berichten. ik ben weer "bij" heel boeiend en interessant allemaal. Die tropische bui was niet hollands, leek meer ambonees, stel ik me voor. Wat een avontuur: in het donker achterop de motor!
    Hier gaat alles zijn gangetje. Nellie is laatst een dagje geweest; we hebben gewandeld met haar hondje; leuk beestje.
    Veel succes met je pupillen en/of patienten.
    Fijn dat je zo goed met ze op kunt schieten. wat betreft de hitte:leer maar gauw een tropen-tempo aan. groetjes.

  • 22 Oktober 2006 - 19:48

    Taco:

    Al was het wat laat, je berichten heb ik nu ook gelezen. Ik beleef het gewoon mee. Echt fijn avontuurlijk. Een eens denk ik nog aan een uitleg die ik je volgens hen moest doe over een levensrivier. Ik ben het een beetje kwijt maar ik kom er nog wel op. Houd je goed, veel liefs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Kānchipuram

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2007

laatste bericht uit india/nederland

07 Januari 2007

weer terug in pujarasantankal

27 December 2006

op reis in zuid-zuid india

17 December 2006

maureen en stella

10 December 2006

kattaikuttu, verloving

Actief sinds 07 Okt. 2006
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 23674

Voorgaande reizen:

29 September 2006 - 15 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: